2018. már 14.

Tanácsadás

írta: Alcser Norbert
Tanácsadás

Sipos Éva vagyok, pàrkapcsolati coaching, hàzassàgi tanàcsadó, ”face to face”tréner. A tanácsadás során párválasztással, szakítással, válással, párkapcsolati, valamint kommunikációs problémákkal, önértékelési gondokkal, szexuális zavarokkal, fájdalmas közösüléssel, orgazmus zavarokkal, merevedési problémákkal szoktak felkeresni.

Megoldás orientált, érzelem fókuszú, kommunikációt segítő módszerekkel  dolgozom.

 

Nagyon érdekelnek az emberek, érdekel a történetük, ahogyan gondolkoznak, érdekel hogyan jutottak el odáig, hogy foglalkozzanak magukkal vagy a párjukkal.

Az én történetem és motivációm, amiért életvezetéssel, szexuàlis gondokkal, pàrlapcsolattal foglalkozom, és erről tanultam az, hogy életem során több olyan eseményt, veszteséget éltem meg, melyeknél azt éreztem, nincs tovább. Azonban olyan módszereket, erőforrásokat, gondolkodásmódot is találtam, amik segítettek kiutat találni. Segítettek túlélni, segítettek a veszteségből erőt kovácsolni, önismeretet, reményt, célokat adni  és teljes életet élni. Ezt szeretném megosztani. Szeretném megmutatni, hogyan lehetünk önmagunk számára erőforrás, hogyan tudjuk a saját életünket teljesen és boldogan élni. A könyvem, aminek a címe Titkos hatvan perc erről szól, a történet kitalàlt, és a szereplők is, azonban mindegyik főszereplő én vagyok egy kicsit. Én vagyok Zsuzsa a pàrkapcsolati tanàcsadó, akinek magànak is megoldandó problémài vannak. Én vagyok Nóra a prostituàlt, akinek fel kellett a teljes mélységből építenie magàt minden vonalon. Én vagyok Péter a pszichológus, aki érzékeny lelkével bölcsen segít a körülötte lévő embereken, miközben sajàt maga is küzd a maga belső poklàval. És Gàbor is én vagyok, aki làtja mi van a dolgok mögött, és az íràsaival segít mindezt meglàttatni az emberekkel.

Forduljon hozzám bizalommal, ha szeretné problémáját hatékonyan, szakember segítségével megoldani.

Írásaimat a blogomon olvashatják. A szexuálterápia azon feltételezésen alapszik, hogy a szex jó dolog, mely a párkapcsolatot teljessé teheti, illetve hiánya/zavarai feszültségeket okozhatnak, éppen ezért az a személy, akinek nemi élete, funkciói "hibásan" működnek, gyakran boldogtalannak, szorongónak, dühösnek érezheti magát.

  • Nemi vágy zavarai túl magas, vagy túl alacsony szint
  • Erekciós zavarok
  • Korai magömlés
  • Orgazmuszavarok
  • Fájdalmas közösülés
  • Nemi erőszak lelki következményei
  • Szexfüggőség
  • Nemi identitás
  • Szexuális beállítódás kérdései
  • Párkapcsolati zavarok

A fentiek összegzéseként elmondhatom,hogy feladatom,hogy az emberek életének zavarait segítsem megszüntetni. Teszem ezt feltáró munkával, tanácsadással, felvilágosítással és gyakorlati tanácsokkal.

img_20180322_115916.jpg

Ennek a díja órànként 12 000 Ft.

A telefonszàmom 06 30 459 3285 melyet hétközben reggel 8-tól este 20-ig lehet hívni.

Szólj hozzá