2018. ápr 01.

Egy újabb swinger kalandról kaptunk levelet.

írta: Angyal Vica
Egy újabb swinger kalandról kaptunk levelet.

”Viràgnak hívnak,negyvenkét éves elvàlt nő vagyok. Két éve van egy négy évvel idősebb szerelmem, akivel összeköltöztünk, és nagyon szeretjük egymàst. Az eddigi életemben még nem volt olyan férfi, aki így tudta volna, hogy hogyan kell hozzàm érni. Mind testileg, mind lelkileg értem. Férfias, ugyanakkor nagyon gyengéd. Eleinte csak ő volt szerelmes belém, de mostanra teljesen bele bolondultam én is. Én mindig is az a flörtölős, túlfűtött kategória voltam és izgatott az a gondolat is, milyen lehet úgy a pàrommal lenni, hogy van ott még valaki, mondjuk egy nő. Eljàtszottam a gondolattal, hogy mit tenne velem és én vele, nagyon izgatott ez a téma. Hallottam a swinger klubról és eszembe jutott, hogy talàn egy ilyen helyen kellene ezt kipróbàlni. Ràvettem a pàromat,hogy jelentkezzünk be.

 81003852_l.jpg

Pesten egy eldugott helyen volt a hatalmas csalàdi hàz, ahová vezetett a GPS. Belépve enyhe penész szag csapott meg. Amúgy maga a hàz kialakítàsa és berendezése kellemes volt. Egy idősebb nő üdvözölt minket és vezetett végig a hàzon. Alul egy nagy medence volt és jakuzzi. Ràjöttünk, hogy a dohos szagot ez okozhatja, vagyis a pàràs levegő és a nem megfelelő szellőzés. A nő azt mondta, péntek lévén nem olyan sok bejelentkező pàr volt aznapra. Két pàr rajtunk kívül és két egyedülàlló pasi is van. Hàt,ez nem volt túl bíztató... Egymàsra néztünk, aztán megvontuk a vàllunkat, most màr megnézzük mi lesz, ha màr eljöttünk idàig... Egy kisebb helyiségben levetkőzhettünk, ilyen helyen a fehérneműs öltözék a divat, -mondta az idős nő. Egy nő és egy férfi vetkőzött ott rajtunk kívül. Azutàn amikor bementünk,még egy pàr, meg vagy két pasi lézengett ott. Nekem személy szerint külsőre egyik sem volt szimpatikus és kezdtem kételkedni,jó döntés volt-e oda menni. Mindenféle finomsàg volt kirakva,úgyhogy jobb híjàn neki àlltunk enni. Érdeklődtünk, jönnek-e majd màsok is, de elég bizonytalan vàlaszt kaptunk. A két pàr összebújva lustàn enyelgett. Az egyik nő arcra nagyon kedves volt, de amikor felàllt,kiderült,hogy a fenekét lefelejtették róla, nagyon furcsàn nézett ki. A màsik nő rövid hajú, jelentéktelen kinézetű volt a két férfival egyetemben, akik hozzàjuk tartoztak. Mi lementünk megnézni a jakuzzit, gondoltuk később remélhetőleg még jönnek emberek. Itt a dohszag még erősebben érezhető volt, engem nagyon zavart. Legszívesebben elmentem volna, de mivel nem kevés kilométert tettünk meg hogy ide jussunk, gondoltuk kitartunk még egy darabig, hàtha mégis jó lesz. Bele ereszkedtünk a meleg, bugyborékoló vízbe, egy pasas màr benne volt. Össze bújtunk, egyszer csak làtjuk, hogy a férfi merőn néz minket, és a víz alatt a nemi szervét fogdossa. Làtvànyosan elhúzódtunk, de ő nem hagyta abba, így kiszàlltunk a vízből és bementünk a szaunàba.Kisvàrtatva oda is utànunk jött a férfi,és nyúlkàlni kezdett felém. Egyébként nagyon unszimpatikus kinézete volt. Kimenekültünk onnan és inkàbb visszamentünk a nappaliba. Ott elkezdtünk beszélgetni az egyébként kedves hàzaspàrral. Megtudtuk, hogy ők rendszeresen jàrnak oda és inkàbb a szombat szokott erős lenni,többen nem is leszünk valószínüleg.Nem örültem neki,de ha màr ott voltunk,kezdjünk valamit, gondoltuk. Ezzel a hàzaspàrral vonultunk be az egyik szobàba, ahol egy nagy àgyon lehetett hancúrozni. Neki àlltunk négyesben,de rövid időn belül úgy alakult hogy a pàrom a nővel volt, én még a férjével, csak egy helységben. Nekem abszolút ez nem tetszett,nem ez volt az elképzelésem, amikor ilyen helyzetről àlmodoztam, az izgalmas volt a képzeletemben, de ez egyàltalàn nem volt az. Nem gondoltam végig,hogy tulajdonképpen abba is hagyhattam volna, akkor és ott azt hittem, hogy ha màr én akartam, végig is kell csinàlnom. Zavart az is,hogy làthatóan a pàrom jól érezte magàt a màsik nővel, hiszen különben nem reagàlt volna pozitívan, egy férfinél az ilyesminek egyértelmű jelei vannak, nem úgy van, mint egy nőnél, hogy nem lehet tudni, megjàtssza-e magàt. Féltékenységet nem éreztem, de mindenképpen rosszul esett az egész. Mindkét férfi kielégült, szerintem mi nők csak tettettük, bàr biztosan nem tudtam valójàban a màsik nő mit érezhetett. Az én lelkemben inkàbb szúró fàjdalom volt, tudni és làtni a kedvesem jàtékàt egy màsik nővel, bàr nem mutattam.

Azutàn vissza mentünk a nappaliba,jó zene szólt,a màsik két pàrral együtt lankadtan üldögéltünk ott. Beszélgettünk,  de én untam nagyon az egészet. Gondoltam feldobom a partit és az erotikus zenére elkezdtem tàncolni. Sztriptízt akartam előadni, de csak egy melltartó meg bugyi volt rajtam, nem sokàig tartott volna a műsor. Így hàt megfordítottam a sorrendet, elkezdtem lassan, erotikusan felöltözni. A többiek nagy kuncogàsok közepette élvezték az egész bohóckodàst, làthatóan szórakoztattam őket. Ha màr felöltöztem, javasoltam,hogy lépjünk le innen…Kérdeztem utàna a pàromat, hogy mit szól az egészhez és szeretne-e még egyszer menni. Azt mondta, bàr neki nem volt ez annyira rossz, egyértelműen csak azt tudja mondani, ismétlésre nem vàgyik...”

Ennyi volt a történet. Nos, nem mindenkinek jön be az, hogy mindenféle érzelem nélküli szexuàlis kapcsolatot létesítsen. Ezt leginkàbb a férfiak tudjàk értékelni,valahogy ők teljesen külön tudjàk vàlasztani az érzelmeket és a tisztàn szexuàlis élményeket. Vannak ilyen nők is, de arànyaiban sokkal kevesebben. Vitatkozhatnànk,hogy ez jó, vagy nem jó, de ettől még ez így van. Természetesen a férfiaknak is nagyobb élmény érzelmekkel tenni mindezt, de ez nem akadàlyozza meg őket abban, hogy az ilyenfajta élményeket keressék. Tisztelet a kivételnek, hiszen ebben is, mint minden màsban sokféle ember van. Minden esetre, mivel igény van rà, ennek az intézménynek is helye van a tàrsadalmunkban. Fontos,hogy mindenki megértse, a döntés folyamatosan a mi kezünkben van. Ha valami valakinek nem tetszik, hát ne csinàlja. Az utolsó pillanatban is lehet, sőt kell meggondolni magunkat, ha rájövünk, hogy valami nem nekünk való és màsképpen csinàlni. Nem kell, és nem is szabad màs felett pàlcàt törni. Mindenkinek màs kell és màs jó. A lényeg, hogy mindenki csak azt csinàlja, amiben ő jól érzi magàt és amitől lehetőleg nem sérti, bàntja meg a màsikat. A swinger klubba jàràsnak is megvannak a maga veszélyei. Legfőképpen, hogy eltűnik az igazi intimitàs. A màsik,hogy egy pàr közül nem minden esetben van benne szívből mindkét ember. Van,amikor az egyik csak a màsik kívànsàgàra megy el és mély lelki sérülés éri, hogy a szeme làttàra szeretkezik a partnere màssal. Vigyàzni kell a màsik fél érzéseire is és bizony előfordulhat, hogy a kezdeményező fél sem szàmít arra, hogy egész màsképpen éli meg a dolgot, mint ahogyan szàmított rà. Fontos,hogy gondoljuk àt, ha ilyenfajta élményekre vàgyunk,és beszéljük meg a partnerünkkel. A személyes véleményem pedig az, hogy inkàbb keressük az igazi szerelem okozta sokkal mélyebb és igazabb érzéseket, amelyek egészen màs dimenzióba helyezik a szexualitást is.

Szólj hozzá

szerelem párkapcsolat pár swinger